wtorek, 26 stycznia 2016

        "Cudeńkowa dziękuje,to dzięki  Tobie uwierzyłam w swoje możliwości.."

witajcie:)

Nie pisałam  bo ostatnio dzieje sie więcej niż zwykle choć u mnie nigdy spokojnie nie było:) z czasem Wam wszystko opowiem, ale dziś kilka słów o tym jaki jest jeden z głównych powodów dlaczego prowadzę fp i tak często opisuje co i jak się u mnie toczy:D 
Od samego początku mojej przygody z rękodziełem chciałam  udowodnić sobie i każdej innej "kurze domowej" że dla chcącego nic trudnego..po co powtarzać non stop :
-nie ja niemam czasu
-nie ja nie potrafię
-no przecież tak sie nie da
-przecież dzieci pochłaniają mój czas w 10000 %...
-z tego przecież nie da wyżyć
Takie i wiele innych wymówek czytałam i słyszałam od Was setki razy...
Więc:
1.czas zawsze się znajdzie..wystarczy odrobinę organizacji,ktora w każdej z nas jest  bo przecież umiesz prasować,gotować i zajmować się dziećmi jednocześnie...więc umiesz też znaleźć chwilę dla siebie..nastaw zupę...pranie wrzuć do pralki a swoje dzieci zainteresuj jakąś zabawą (konkurs kto wybuduje największą budowlę z klocków) i już masz czas na początek pół godz na odpoczynek lub zajęciem się swoim hobby..
2.piszecie mi często że "ale ja nie umie składać wstążek" ...nie składaj..nie oto chodzi..znajdź dla siebie coś co będzie Cie relaksowało i sprawiało Ci ogromna frajdę..nie każdy jest zdolny manualnie..ale wiele z Was ma naprawdę fajne pomysły...fajnie wizje np. dekoracje swoich domów..którymi sie ze mną dzielicie..wykorzystaj to kobieto!!projektowanie wnętrz jest coraz modniejsze...może nawet nie potrzebujesz żadnych kursów i szkoleń bo Ty masz to sobie:) 
masz maszynę?może jednak umiesz na niej szyć..nie?to się nauczysz..poszperaj w necie..jest mnóstwo filmików o szyciu..a wiesz co sprawi najwieksza frajdę?jak uszyć zabawkę dla swojego dziecka...to nic że może będzie miała jedno oko na ogonie a drugie na czole...że zapomnisz doszyc jednej łapki...ale Twoje dziecko i tak bedzie zachwycone a ty bedziesz pękać z dumy :D 
To tylko takie przykłady..możliwości jest mnóstwo:)
3.nikt nie powiedział że początki sa łatwe..że zrobisz coś i nagle zbije sz na tym fortunę...szczerze ja nawet nigdy w ten sposób nie myślałam..a dlaczego?dlatego że robiłam to dla siebie..jako hobby...dlatego bo sprawiało i sprawia mi ogromna radość i każdego dnia wstaje uśmiechnięta... a to że u mnie przerodziło się w to "biznes" tak wyszło...nie planowałam tego tylko brnęłam do przodu..a z czasem wszystko zaczęło się układać tak a nie inaczej...kocham to co robię i już :) <3
 Na fp dzielę się z Wami swoim małym światem...opisuje rózne sytuacje..chwalę sie swoimi dzieciakami...po to żeby choćby co 10 z Was obserwująca mnie któregoś dnia powiedziała sobie" no kto jak nie ja" !! i zmieniła choć w małym stopniu swoje dotychczasowe życie:)
A gdy dostaje wiadomości tego typu: "Cudeńkowa dziękuje,to dzięki  Tobie uwierzyłam w swoje możliwości.." oczy się szklą a serce raduje:)
Chcesz pogadać...chcesz się czegoś dowiedzieć..pisz do mnie:) jak tylko będę wstanie pomogę :D
Nie jedna  z Was przekonała się że Kasiczka to całkiem spoko kobitka choć czasem jak potrzeba potrafię ustawić do pionu i wybić głupoty z głowy:)

Więc kobiety moje kochane:

"Głowa do góry...cycki do przodu i heja!!!!!!!"

Wasza Cudeńkowa <3
 

3 komentarze:

  1. Tak racja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie pasje-oliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak racja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie pasje-oliwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brnę do przodu... Bo też kocham to, co lubię... Dlatego wiem, że to, co mówisz jest słuszne!a że Cudeńkowa jest super, to przekonałam się osobiście. I choć znamy się tylko z fb, to wiem i czuje, ze Kasia jest niesamowitym człowiekiem!

    OdpowiedzUsuń