wtorek, 5 stycznia 2016

Witam kochani:) 

Hmm...od czego by tu zacząć...może pierwszy post to będzie  kilka zadań o mnie i moim małym rękodzielniczym świecie:)


Halo Halo z tej strony Cudeńkowa Kasiczka :) tak o mnie mówi moja gromadka lubisiów z fb-kowego fp :) a Tak poważnie to jestem po prostu Kaśka :) od 7 lat Kaśka Wadowiec...najszczęśliwsza żona i mama 2 diabełków Nadii (7l) i Filipa (3l) a no i oczywiście spełniona zawodowo kobieto która nie spoczywa na laurach:)


Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się ponad 3 lata temu..gdy była w ciąży z moim synkiem...z wykształcenia jestem kosmetyczką i niestety zawód ten wymagał dyspozycyjności która ograniczyła sie gdy pojawiły się dzieci:) Stwierdziłam ,że trzeba się czym zająć i tak od bransoletek i przeglądania internetu dotarłam do kanzashi:) Wstążki wciągnęły mnie tak bardzo że dziś wstążki są moją pracą której poświęcam dużo czasu...serca i każdego dnia stawiam sobie kolejne wyzwania :)

https://www.facebook.com/MojeCudenka/
 Tu właśnie zaczęłam 3 lata temu pokazywać to co tworzę:) nigdy bym się nie spodziewała ze moje tworki spotkają sie z takim dużym zainteresowaniem i moja osoba zainspiruje nie jedną z Was do spróbowania swoich sił w rękodziele:) 

Jeśli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej zapraszam oto 2 z kilku artykułów o mnie i mojej pasji :) http://mamycel.pl/artykul/573/jednym.z.wazniejszych.materialow.jest.cierpliwosc.-.wywiad.z.katarzyna.wadowiec.milosniczka.sztuki.kanzashi.html
 lub
Mam nadzieje że Was nie zanudziłam i będziecie do mnie zaglądać:) obiecuje że będę starała się pisać jak naj więcej postów ...a dla tych co chcą być na bieżąco zapraszam do mnie na insta :)  https://instagram.com/mojecudenka/
                                                                       BUZIAKI!!!
 

7 komentarzy:

  1. Podglądam, podziwiam na Fb wiec będę i tu zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Kasiu! Mocno trzymam kciuki i kibicuje Tobie z całych sił 😘 Niech Ci się wszystko powiedzie w Nowym Roku, a ten blog będzie dobrym startem na ten Rok 2016!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Kasiu! Mocno trzymam kciuki i kibicuje Tobie z całych sił 😘 Niech Ci się wszystko powiedzie w Nowym Roku, a ten blog będzie dobrym startem na ten Rok 2016!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że się pojawiłaś. Podziwiałam Twoje dzieła na fb i teraz z chęcia będę to robiła również na blogu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń